basenjudithinzweden.nl

gastenboek

4590 berichten, 459 pagina's 
«  446  447  448  449  450  » 
14-01-2008
Geplaatst door: Henry en Jacqueline

2008

Hoi Bas en Judith,

Beetje laat, maar alsnog de beste wensen voor 2008. Nog bedankt voor jullie kaart. Ik lees op deze site dat het jullie erg goed gaat. Das mooi om te zien.

Geef een seintje als je weer naar Nederland komt Bas (en tijd hebt..), dan spreken we weer af bij ons vaste adres om weer lekker bij te kletsen.

Gr.
Henry

06-01-2008
Geplaatst door: Esther en Wil

vakantie in Zweden

Ha Bas en Juut,

Nogmaals heel erg bedankt voor de mooie vakantie week die we bij jullie hebben gehad! Nog nooit zijn we zó actief bezig geweest in de sneeuw! We hebben genoten van de mooie omgeving, de bevroren meren, de besneeuwde bossen, het superleuke skigebied, ideaal voor de waaghalzen maar ook voor de beginnende skieer genoeg te beleven . Verder waren ook de typische zweedse wedstrijden erg leuk om mee te maken...wat een gaaf sfeertje daar!!! En tot slot nog een hele leuke winterse bbq met hele leuke foto's, wat wil je nog meer! Heel veel groetjes en liefs van Esther, Wil en de kids

06-01-2008
Geplaatst door: wendy en mark

Ha Bas en Juut,
Kei leuk dat jullie de site al zo snel hebben aangepast, ziet er weer perfect uit. En leuk om al het nieuws te volgen wat jullie zoal uitvreten (?!) daar in Zweden en Holland. Groetjes en hopelijk tot van de week.... Wendy en Mark

06-01-2008
Geplaatst door: Frank en Sandra

2008

Hallo Bas en Judith, nogmaals de beste wensen voor 2008.

Bas, wij lazen in de nieuwsbrief dat er mogelijk veranderingen op komst zijn in je werk. Wij geven er de voorkeur aan dat je kiest voor een warm land!!! Wij houden immers niet van kou en sneeuw maar van zon en strand. Laat maar weten wanneer we kunnen boeken.

Groetjes, Frank en Sandra van der Kammen

05-01-2008
Geplaatst door: Huub Stevens

2008

Hopelijk wordt in 2008 deze pagina niet meer bevuild met onzin berichten vanuit het westen van het land.

Huub Stevens

04-01-2008
Geplaatst door: wendy

december

Ha Zweedse luitjes !!
De nieuwsbrief mist op moment een blad, dat van december. Het is alweer januari, ja ja de tijd gaat snel. Maar jullie hebben natuurlijk weinig tijd om alles goed bij te houden, snappen we hoor !! Ik weet toch wel een beetje van wat jullie in december uitgespookt hebben. We lezen het binnenkort wel. Groetjes......

03-01-2008
Geplaatst door: Patrick Delhaye

Kunnen jullie ons helpen?

Beste Bas en Judith.
Ik heb net even jullie site grotendeels doorgespit. Het klinkt allemaal erg gezellig en leuk wat jullie daar allemaal doen en beleven!
Ik ga met 8 vrienden voor een schoolproject opnames maken van typische zweedse dingen. Dit allemaal natuurlijk met een hoog fungehalte. Het zijn opnames voor het project Mjuks goes Europe, waar wij als 9 studenten heel Europa gaan verkennen. Deze editie is Zweden aan de beurt, en wij zijn dan ook hard bezig met de voorbereidingen. Hebben jullie misschien tips (als inheemsen ) voor ons?

In elk geval, alvast bedankt.
Groeten, Patrick Delhaye
Eindredacteur Mjuks goes Europe.
www.mjuksgoes.eu

03-01-2008
Geplaatst door: Toos en Tiny

Berichtje uit Baarlo

Judith en Bas, ook vanuit het Limburgseland wensen wij jullie alle goeds toe in 2008. Veel geluk in Zweden en natuurlijk een goede gezondheid.

Tot 12 januari !!!!!!

03-01-2008
Geplaatst door: Patrick te Gefle

dat zijn toch niet de Brabantse 'Deurzakkers' daar op het Sandviken ijs, wel? Ik ga ff de lokale alarmdienst bellen dan

02-01-2008
Geplaatst door: Maikel en Annelieke

Gelukkig Nieuwjaar

Hey Bas & Judith,

Hierbij willen wij jullie een heel gelukkig en gezond 2008 wensen!! Dat jullie een mooi jaar in dat mooie zweden tegemoet mogen gaan!! In ieder geval erg leuk om jullie via deze site te kunnen volgen! Hopelijk tot snel!

Liefs Maikel & Annelieke