basenjudithinzweden.nl

gastenboek

4590 berichten, 459 pagina's 
«  453  454  455  456  457  » 
28-08-2007
Geplaatst door: Mark Gomes

Feestje

Bessie en Judith

Het was een kei gezellig feest, goed geregeld.
We waren allemaal weer blij om jullie te zien en kijken alweer uit naar de volgende keer....
Veel plezier daar en tot horens

28-08-2007
Geplaatst door: Boterbloempje

Ziet er leuk uit zeg. Mooi land denk ik. Veel last van muggen?

27-08-2007
Geplaatst door: Matthijs en Heleen

Nog ff en dan is het al kerst

Hoi B & J,

We vonden het super om jullie weer te zien. Het was gewoon als vanouds! We kijken er nu alweer naar uit om jullie met de kerstdagen te zien en hopen dat jullie dan een gaatje hebben om met Mark en Wendy en ons een hapje te gaan eten en weer bij te kletsen.
We bellen en mailen,
Liefs en groetjes,
Heleen, Eddie en Niels

27-08-2007
Geplaatst door: Wendy en Mark

gezellig feest

Ha Bas en Judith,

Bedankt voor het gezellige feest gisteren. We hebben genoten, we hopen natuurlijk jullie ook ! Maar dat geloof ik van wel. Goede terugreis naar Zweden ! Groetjes Wendy en Mark

26-08-2007
Geplaatst door: ouders V

Feestje

Superfeest het was gezellig ,vooral ook om jullie vrienden weer eens te zien.Nog een dag of wat hier en dan weer naar HUIS.Tot kijk

26-08-2007
Geplaatst door: Frank en Sandra

Moeder

Bas en Judith,

Wij stellen het zeer op prijs dat jullie de moeite hebben genomen om bij de begrafenis van onze moeder aanwezig te zijn tijdens jullie vakantie in Nederland.

KLASSE.

21-08-2007
Geplaatst door: Niels

patatjes

Hallo ome Eddie en tante Judith,

Ik moet van mijn papa zeggen dat de echte Hollandse patatjes en frikandellen morgenavond klaar staan en dat er voor de liefhebbers ook nog kroketten en bamischijven zijn. Tot morgen,
Niels

PS: kom niet te laat want ik moet natuurlijk vroeg naar bed......

21-08-2007
Geplaatst door: de bruin

vakantie

he menneke.......

hoe is je (werk) vakantie daar?
hebben jullie het een beetje naar je zin?
laat ff wat van je horen.....ben benieuwd

m vr gr de bruin techniek helmond

andrew, edwin, andrea en onze kleine nick

17-08-2007
Geplaatst door: timo en hanneke

groetjes

he bas en judith,
Nog even en jullie komen alweer naar nederland, leuk hoor!! Hebben jullie er zin in??We zien jullie in ieder geval zondag!!

10-08-2007
Geplaatst door: Jacko Krul

Jupiler!

Aaah,gevonden hoor! ,was even t kaartje kwijt,maar na een weekje werken,heb ik alles weer op orde!
Op die foto (waar jullie buren waren) nog geen Jupiler?,of was ik alweer weg ?
Lekker veel gereden!,4000km met m'n bakkie van 33jr. oud,zonder problemen!
Later ook nog leuke contacten opgedaan,laatste avond in Kopenhagen nog met een duitse motorrijder van 67jr. naar een lokaal kroegje geweest,geweldig!
Maar bij jullie ook alles goe?
Probeer het kort te houden,maar ja,als ik die foto's zie, word ik weer enthousiast!
Leuke site hoor! is wel een ideetje voor mij,momenteel ligt alles een beetje stil,maar als er ontwikkelingen zijn,dan horen jullie dat!
Oh,ja wel sneu hoor,weinig bezoek op bas z' n verjaardag; weet je wat; als bij mij alles doorgaat,kom ik volgend jaar Mei wel een biertje doen,Ok?

All the best!

Jacko